En sen Dagens Outfit

Okej,vet att jag är sjukt sen, men bättre sent än aldrig right?
Här kommer Dagens upp, väldigt enkel. Allt jag hade på mig idag kommer från H&M, min favoritaffär för er som inte redan visste det.
Finns alltid något man fastnar för där,dessutom är det sjukt bra priser på allt(=






Söta små Cherrys


Kvällen har jag som sagt tillbringat tillsammans med älskling,vi tittade på film o tog de bara allmänt lugnt,o skrattade sönder som vi alltid gör tillsammans,älskar dig mitt hjärta♥
Just nu sitter jag i sängen o är sjukt uttråkad o inte alls trött,så blir nog vaken en stund till,kanske till o med slänger in något roligt inlägg senare, men nu ska jag in o ta mig en dush.
Puss så länge♥



Hahaha jag försöker pussa Chanel,hon ser dock inte lika sugen ut)=

xoxo

Kommentarer
Postat av: Amina

Hej :D va fin blogg du har, o före andra hur fixade du din profil? fick du hjälp utav någon.

pusspuss.

2010-01-13 @ 13:45:48
Postat av: Emma-svar till frågan

Hej!

Tack så mycket! Jag har fixat min profil själv genom att typ testa mig fram,frågatvänner som har bloggar och tittat omkring lite på internet!

Kram(=

2010-01-13 @ 15:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0