Dålig update, i know

Hej fina läsare, och ursäkta för den grymt dåliga uppdateringen.
Har precis kommit hem.vart i skolan,sedan på gymet och pratat osv, och sedan maxi med Mami.
Nu är det klart med gymet iaf så på fredag sätter vi igång,haha ska träna sönder. (brukar låta så sen tröttnar man efter 2 ggr,iaf om man e en soffpotatis som jag haha)
Hoppas ni alla haft en fin dag iaf!
Så surt att de började snöa idag igen,jag som bad om att den skulle försvinna, nu vill jag ha sooool och värme.
Nu ska jag ner o äta för det har inte gjorts idag, var föressten o hämta ut ett H&M paket förut,ska visa er sen vad de låg där i.
Här kommer en sen dagens ,eftersom jag inte gett er någon ännu.
puss på er



Franslinne- Gina tricot
Svart kofta med nitar-Gina tricot
Lackleggings-Bikbok
Ring-H&M




Kedjorna på axeln har jag sytt dit själv(=



Jag just nu

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0