Beach 2010, Here I Come!

Som jag nämne för ett par inlägg sen var ju tanken att jag o tjejerna skulle börja gyma, hur som helst, det verkar inte bli så mycket av det.
Det är svårt att hinna med att åka iväg till en gym, tar ju trots allt sin tid att åka dit, sen ska man träna sen ska man hem osv osv, och så har man skolan o massor av plugg på det, så det krockar en del.
Så därför bestämde jag mig för att göra mitt egna lilla gym, haha, här hemma, så jag kan träna en stund så fort jag får lite tid över.
Tror också man kommer göra det oftare än om man tränar på gym, just för att det är så behagligt, man kan sluta när man vill om man inte orkar mer, man behöver inte sätta sin fot utanför huset osv, så de kommer bli kanon!

Så nu är det upp till bevis om jag lyckas komma i bättre form till sommaren, det var ju då ett utav mina nyårslöften (att börja leva lite sundare), hittils har det löftet gått helt i fel riktning, men bättre sent än aldrig!

Så dessa två "maskiner" Klickade jag hem förut, köpta på Halens.se



Orbitrek Elite, crosstrainer, 1495:-






Mag tränings maskin, 1195:-

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte vunnit på lotto? Shit eller hur?? Ge hit lite!! ;)

2010-01-30 @ 22:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0