Backers place

Hallå alla söta!
Sitter just nu hemma hos Emelie,kom hit precis, ska fixa lite osådär innan dom andra kommer.
Dagen har rullat på riktigt fint,mår fortfarande bajs men de får gå iaf haha.
Hade endast en lektion idag,o efter det blev det käk på Mc med dom bästa, sedan en liten stadsrunda, fixa lite saker inför kvällen,bilder finns nedanför, fick även tag på min tunika ja köpte här om dagen i stl 34, tur, så jag slapp sy den andra:)
Nu ska jag gå å hjälpa emelie i köket, hörs om en stund vänner,ska försöka uppdatera hela kvällen..




Lite smycken, var på rean på bikbok.


Mina favorit lösögonfransar,Lindex


Nya lack tights, dom gamla hade blivit lite matta i färger, från Lindex




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0