3 härliga vår-outfits

Jaha då har klockan blivit så pass mycket att det var dags att gå o lägga sig.
Inte gjort någonting alls idag bara vart hemma o vandrat omkring som en zombie, vilat,tittat på tv,o vilat lite till haha.
Men det behövdes såhär sista dagen av lovet.
I morgon blir det att gå upp tidigt och sedan iväg till skolan,får se om jag hinner slänga in ett inlägg innan jag åker annars får vi höras när jag kommer hem igen.
Nu väntar sängen,alldeles ensam,saknar min älskling!)=
Bjuder er som ännu är vakna på 3 snygga vår-outfits som jag plockade ihop från H&M:s hemsida.
Dessa 3 skulle iaf gärna få bo i min garderob(=
Titta o Njut!
Godnatt ♥





















xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga outfits du lägger upp... forsätt så;)

2010-01-12 @ 21:25:40
Postat av: Anonym

aa riktigt snyggt! fortsätt så :)

2010-01-14 @ 20:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0