Vill utomlands!

Åh jag vill åka utomlands nuuu!!
Sitter o tittar igenom massa bilder från i somras när vi var i Turkiet, längtar tillbaka så hårt!
Galet underbart hade vi det!
Måste bara hitta en bra resa sen blir det att boka direkt kan jag ju säga, hatar snön just nu, har varit här alltför länge.


Bjuder på lite bilder från Turkiet




Älskar denna bild vet inte varför:)







Rafting




Nej jag är inte svettig haha, hade precis badat:)



hahaha som vi skrattade åt den där statyn, galet ugly.



Sakna att vakna varje morgon o lägga sig o schteka lite i solen;D

xoxo

Kommentarer
Postat av: Emely

Underbart i turkiet!=) vart i turkiet va ni?

2010-02-14 @ 14:19:41
Postat av: ano

seriöst hatar när du inte bloggar :( kollar fan in din sida varje dag

2010-02-15 @ 00:48:30
Postat av: Anonym

Ja verkligen! vi var i incecum, och vi bodde på pegasus planet, jättebra hotell där:)

2010-02-15 @ 11:15:26
Postat av: Emma-svar till Ano

Hej! Ber om ursäkt att det blivit sjukt dåligt med inlägg, men då jag både går i skolan och jobbar så krockar det ibland helt och då kan det tyvärr bli så,, men håll ut, jag ska bättra mig i promise:)

2010-02-15 @ 11:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0