Todays

Hallå på er alla fina!
Hoppas allt är bra:)
Med mig är det bättre idag, sov ordentligt inatt hehe.

Kom precis hem, har varit hos min syster en stund, hon har precis fått hem världens sötaste lilla chihuahua, gud så liten den var, men sjukt gullig!
haha helt plötsligt vart chanel stor som ett hus jämnfört med den där lilla saken, man glömmer ju hur små de är.

Ska iväg med mamma till Maxi om en stund, handla lite osv, har tydligen något H&M paket att hämta ut också,fråga mig inte vad som ligger i det har absolut ingen aning haha, något jag beställde för länge sen som tydligen dröjt, vem vet kanske bara e något smycke haha, lyckat isf.

Nej hörni, här får ni en enkel dagens så länge, så hörs vi sen igen.
Puss på er



Tröja-Gina
svart topp (under)-H&M
Lacktights-Lindex

and thats it:)



Aww how cute?



Mindre söt bild på mig med lilla Chloé

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

två jätte fina flickor.......

2010-02-19 @ 20:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0