Sovdags

Jaha hörni,denna dagen blev också fattig på inlägg,tråkiga dessutom, men känner mig galet seg allmänt så det beror mest på det,dock har ni besökare inte sjunkit för det utan snarare växt, så håll ut, roliga inlägg kommer! .
Så för att morgondagen ska innehålla lite roligare inlägg kan jag ju berätta att jag o bebis ska ta o lägga oss o sova redan nu så jag är utvilad i morgon, haha , vet inte hur länge sen det var jag la mig så här tidigt, har somnat mitt i natten flera nätter i rad nu..

Som sagt så blir det jobb i morgon, men ska försöka slänga in en dagens innan jag åker,känns som det var väldigt länge sen jag la in någon, det kan ju bero på att jag vandrat omkring i mjukiskläder 24 /7 den senaste tiden haha, inte mycket till outfit att se med andra ord.


Så vi hörs i morgon vänner.
Natti♥

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilkeen hm köpte du den gråa långärmade toppen ifrn?

den med deljer o kedjor på axlarna

vilklen hm, stan lr marieberg

uppskattar om du svarar:)puss

2010-02-13 @ 02:03:05
Postat av: Emma-svar till anonym

Hej! jag köpte de ifrån H&M i stan, dock frågade vi om det fanns fler då en kompis också ville köpa den och då sa dom att det var de enda som fanns (var tydligen en tjej som hade köpt den i sthlm o lämnat tillbaka den här) så därför fanns det bara en om jag förstod rätt.

Men det är ju möjligt att dom kommer in här med, du får hålla utkik:)

kram

2010-02-13 @ 08:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0