Shopping

Hallå på er!

Ursäkta, dålig update jag vet , har varit iväg på Marieberg med älsklingen heeeela långa dagen, handlat lite smått o bara haft det trevligt:)

Tanken var att vi skulle på bio ikväll men pga vädret så tror jag vi hoppar det, får ta det en annan dag, tänkte se farsan, någon som sett den? isf vad tyckte ni?:)

Det var ju inte lätt att komma ut till Marieberg idag alltså, fy vad mycket snö det är ute nu! Man blir ju deprimerad när man tittar ut nu, när f*n ska solen komma seriöst?
Hade ju en solig dag i veckan, med klarblå himmel, kändes som att våren var på väg , men såklart , så ska det ösa ner massa snö igen o ta bort alla förhoppningar man har. Sverige väder alltså, sucks.

Vad har ni haft för er en dag som denna då? något trevligt hoppas jag:)

Bjuder på en dagens också, slängde bara ihop något när vi hade vaknat för det blev lite stressigt, men här är den iaf.


ska iväg lite men visar er såklart vad jag handlade när jag e tillbaka, dröjer inte länge:)
Puss så länge

xoxo

Kommentarer
Postat av: Maria

jag har sett den=) den är jätte rolig, alltså man sitter och skrattar hela filmen, eller inte hela men du förstår:P iallafall jag rekomderar den stort till er=) men egentligen så har den ingen mening, man fatttade inte vad dom ville komma fram till.. men den är faktist värd att se=9 btw älskar din blogg<3

2010-02-20 @ 20:06:31
Postat av: Emma-svar till Maria

Ärligt vad bra=D får ta å se den då den verkar ju asrolig på reklamen.. åh tack så mkt,vad snäll du är :) kram!

2010-02-20 @ 20:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0