School

Bjuder på lite bilder från dagen as usual:)

Vad tycker ni om min nya hårfärg föressten?
Blev inte riktigt som jag tänkt mig men helt ok!
Ska ner o äta nu så de blir ett kort inlägg de här, vi hörs senare vänner!



Florist teknik lektionen





Och detta var då början på mitt "dagens arbete" , övar lite inför yrkesbeviset då jag ska ha en liknande sak runt en pelare,dock mycket bredare och större men prövade endast flät tekniken idag, galet lång tid tog det.



Och här är den äntligen klar efter några timmar haha



Gjort av steelgrass och Texas, sen rosa nejlikor som sitter fast i glasrör på baksidan.




Sedan blev det iväg på luch på tjockis Mc


Jag o backer delade på den nya meyn med 18 (!) mc nuggets



Malin :)



sedan blev det tillbaka till lektionen, och på bilden har vi då Gabriella, kvinnan som gör mina skoldagar lite roligare, haha här utför hon någon kulturisk dans hahaha!



HAHAHA jag o bäcker fick lite tid över,så vi började larva oss som vanligt, o tog videung o målade ögon på osv, låtsades att de var en liten familj, la dom på ett blad o tog kort, sedan gick jag iväg till Bella o Emily o visade bilden från min kamera,o berättade att jag o bäcker precis hade hittat dom när vi var ute, dom låg i snön o att dom kallas för videkottar (blandras av igelkott o videung) HAHAHA blonda små tjejer gick givetvis på det.


Så, nu får det räcka med larviga bilder! haha

xoxo

Kommentarer
Postat av: Bellis

hahaha fan puss på skinan baby, roligaste dan! <3<3<3

2010-02-09 @ 21:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0