Om Mary-Kay´s Mineralfoundation

Kom ju på att jag glömt berätta vad jag tyckte om Mary Kay sminket.
Jag tyckte faktiskt det var riktigt bra, dock vinner id i längden.
Men jag tycker färgen på Mary Kays passar mig bättre (id har lite skumma färger kan jag tycka)

Har på mig sminket om ni rullar ner lite o kollar bilderna vi tog i skolan igår:)

Så den får helt klart godkänt, även bättre, det enda minuset är att den är lite "torrare" än vad Id är, man får sån fin lyster av Id tycker jag, denna foundation är mer matt.
Plus för att det är så himla stora burkar!
Ska dock ta o köpa mig den speciella Mary Kay borsten som hör till detta smink, just nu lägger jag på det med min Id borste och vad jag har hört så blir det bäst resultat om man använder deras egna borste.

Så, där har ni en liten "recension" om MaryKay!
Puss!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0