Ögongodis

Hallå!
någon vaken?:)
Själv ligger jag i sängen o kollar 2 & en halv män, skulle egentligen behöva ligga o sova för länge sen men jag kan verkligen inte slita mig, haha det e ju för bra.
Tråkiga inlägg idag hörni, men har som sagt haft fullt upp med massa annat, smällar man får ta vissa dagar om man är läsare på min blogg hehe.

Satt iaf o kikade lite på Asos, längtar så hårt till våren, kommer ju sååå fina kläder nu och jag vill köpa ALLT!
Hittade dessa fina sommarklänningar som verkligen skulle trivas i min garderob,har ju dock tyvärr en tendens att köpa på mig massa klänningar osv , bara för att dom e så fina, och så blir dom bara hängande i garderoben.
Men dom kan hänga där ändå o bara vara fina, mig gör det inget! haha

Nu tror jag att jag ska krypa ner under täcket o försöka somna så jag orkar upp till jobbet i morgon, massor att göra nu inför alla ♥ dag så jag ska försöka få några timmars sömn.

Men ni får sova så gott så länge o så hörs vi i morgon right?
Lots of love ♥

                                                                              

  
                                          

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0