Ny tröja

Äntligen hemma igen, det gick bra på jobbet,trots att jag kände mig lite risig.

Här kommer bild på tröjan jag köpte igår.
Så sjukt snygg ! tycker jag iaf! Älskar när det sitter dekorationer på axlarna så som kedjor, broscher m.m, det markerar snyggt!
Denna är iaf från H&M o kostade endast 249:-,♥ it!








Hahaha på tal om ingenting, för en liten stund sen upptäckte jag att Chanel hade försvunnit (hon låg här brevid mig i sängen först) jag letade o letade men hon fanns inte någonstans,o dörren in till mitt rum var stängd så jag förstod inte vart hon hade tagit vägen, efter en liten stund hittade jag henne, INUTI mitt påslakan , haha! Min lilla råtta, hon syndes kappt, men mysigt såg de ut iaf! Tur att jag inte fick något cp ryck som jag får ibland o bara slänger mig ner i sängen, då hade det nog inte funnits någon Chanel kvar haha.
Det är inte lätt när man e liten.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0