Nu säger vi Godnatt!

Okej, efter en heeel kväll med galet mycket skratt säger vi godnatt!
hahaha har ont i käkarna så mycket som jag garvat, åt i princip ingenting men iaf, ett gott skratt förlänger livet som man brukar säga,så efter denna kväll lär jag väl leva tills jag e 100 bast.
Tog en sväng till Max förut,tjockis Emelie ville ha mat därifrån.
Nu säger vi godnatt o så hörs vi i morgon!
Lots of love!



Emelie kör någon form gymnastik i väntan på bussen





Min måltid, fruktsallad,paj och cappuchino.



hahaha så jävla fult, kolla på min fruktsallad på bilden, hur god ser den inte ut att vara?
Och vad fick jag ?

 Jo, den här!



hahaha är de ett skämt eller, vi skratta så vi höll på o dö, dom där två vindruvorna o tre bitarna av honungsmelon o något annat shit kunde jag ju faktiskt klarat mig fint utan, speciellt gott var de inte heller! haha

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0