Natti!

Tråkig dag,tråkiga inlägg,tråkigt allt.
Känner mig riktigt seg måste jag säga. Varför vet jag inte, kan ju kanske bero på att jag endast fick ca 2 timmars sömn inatt haha,jävla Bäcker hon ville aldrig somna!

Nu har iaf klockan blivit så pass mycket att det är läggdags för mig, usch jag vill ha en ny säng, får ont i ryggen av min, så ska försöka åka ut nu i dagarna o kika på en ny skööön säng:)
Men just för tillfället får min obehagliga sak funka, haha!
I morgon blir det skola, börjar sent, riktigt skönt! dessvärre betyder ju det att jag även slutar sent, vilket är mindre skönt, menmen sånt e livet.

Hoppas ni alla haft en bra dag iaf!
Nu väntar sängen så jag säger Natti till er alla o så hörs vi i morgon, förhoppningsvis på lite bättre humör då:)





Btw så saknar jag min bebis)=

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0