Någon vaken?

Hallå vänner!
Blev endast ett (!) inlägg igår, dåligt i know, men det har sina förklaringar, som alltid haha.
Spenderade ju då dagen tillsammans med Emelie på stan, följde med henne när hon skulle ta om sin piercing i naveln bland annat, haha hon fick lite paiiiin för kul o se, sedan vart det att gå lite på stan, och sedan mat.
Väl när vi skulle hem bestämde vi oss för en spontan utekväll, lite oplanerat men de e då det brukar bli bäst.
Så vi åkte hem, Emelie kom hit, gjorde oss klara, sedan drog jag Emelie Älskling o en av hans vänner till frimis o dansade natten lång, galet kul hade jag, tack alla ni!

Såhär dagen efter är det ju inte lika kul såklart, världens huvudvärk, och ja vi alla vet nog vart den kommer ifrån, och så vet man att man ska böja jobba kl 10? Vill inte!!!!

Förstår inte hur jag allltiiiid lyckas planera in mina utekvällar när jag ska upp o jobba dagen efter, men men det är ju inte första gången så de ska nog gå bra.

Fick med mig en jättefin tröja hem igår föressten, men den får jag visa sen när jag kommer hem för nu måste jag hoppa in i en kall dush o försöka vakna till lite.

Later ♥


'

Och dom här snyggingarna var vi tvugna att ha på oss i piercing studion.



Pasta kycklingsallad på La Baguette




Och här får ni en mindre gullig bild på mig o Bäcker men den bjuds på!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0