Myskväll med bebis

Var ju som sagt o handlade med mamma förut, massa mat osv, fick även med mig en jätteskön pläd som ska ligga på min säng, + en present till min älskling bara för att han är världens bästa:)

Så nu ligger vi här o gjor på tv, proppmätta .

Hoppas ni alla har en lika fin kväll som mig:)
Nu ska jag vara lite social med baby.
Hej så länge





Älsklingens paket, vad kan ligga där i ?:)







Wiee, en Braun rakapparat, han blev jätteglad, han har pratat så mycket om att han behöver en sån så när jag såg den tänkte jag på han:) Det är viktigt att man visar uppskattning till sin partner och en liten present då o då e ju ett av många sätt man kan visa det på..



Ett annat sätt är att laga en god middag o överraska med:)
Idag blev det Faitas med en mumsig sallad med massa fetaost.
i den strimlade kyckling filen hade jag i faitas krydd mix, massa andra kryddor, och honung.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för sås brevid? och vilka kryddor, ser jättegott ut!

2010-07-17 @ 12:17:57
Postat av: Emma-svar till anonym

hmm, minns inte riktigt vilka kryddor men faitas kryddmix har jag iaf alltid i, det är en färdig kryddblandning i påse som man köper i affären, sedan hade jag nog bara vanlig kycklingkrydda/curry och sedan brukar jag ha på lite chili för att få det lite starkt:) såsen är bara vanlig gräddfil eller creme fraiche:) kram

2010-07-17 @ 16:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0