Morgonfix

hallo friends and family!
Hoppas ni alla sovit gott inatt, kan ju uppdatera er om att jag inte gjort det iaf haha. Blev seeeent med bäcker, som vanligt,låg o skratta åt allt o alla mellan himmel o jord, tack för kvällen darling!
Hon drog sig iaf hemmåt för ett tag sedan och jag har legat i ett kokande bad i ungefär 1-2 timmar, yes,så smutsig kände jag mig haha.
Körde på helkropps peeling,ansiktspeeling,massa olika krämer i ansiktet, ögonbrynsplock och en FET inpackning i håret och nu känner jag mig aningens mer fresh:D

Mitt hår vart ganska slitet när jag gjorde slingorna, inte så farligt som jag trodde dock, men lite grann,så försöker köra på inpackning hela tiden nu, ska försöka ta mig iväg o köpa lite bättre produkter till håret i veckan också, det behövs.

Ett MÅSTE som jag alltid tar i håret efter att jag tvättat det är i iaf vanlig babyolja, den där skiten e så sjukt bra tycker jag,både för hud och hår. Föredrar faktiskt det före silkesdroppar eller något annat, det blir jättelent och återfuktar bra, dock ska man passa sig så man inte tar för mycket,då ser håret fett ut igen.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0