konversation med Emelie

hahaha,ja såhär kan en konversation på msn med bäcker se ut, vi satt o pratade om vad vi skulle göra ikväll osv, o jag svarade att min pojkvän skulle komma (som precis hade bett mig göra ordning mackor till honom, med kaviar på,som jag personligen tycker e galet äckligt, men iaf, så här löd konversationen:


Emma-vad händer då?
Emelie-Inte mycket,själv?
Emma-Nej sitter o väntar på min man som snart ska komma hit o äta kaviarmackor (spygubbe) haha
Emelie- haha euuu
Emma-menar det
Emelie-Säg att det kommer växa små oranga pluppar i hans mun om han fortsätter äta det, de e sant.
Emma- Ärligt?:O
Emelie-jaa
Emma- Nej,omg.
Emelie-Jo,fett knas.
Emma-men vadå pluppar?
Emelie-Ja, fett fett små, min mamma åt de ett tag hon fick de på hela tungan.
Emma-Euuu,skojar du?
Emelie-nej jag vet, de fett knas, plus de smittar också.
Emma-WHAT?
Emelie- Ja, jag svär!
Emma-Omg , ska säga att våran kaviar e slut =[ , äckligaste jag hört ever.
Emelie-Dags o färga håret lite mer blont?


hahaha, spelar nog ingen roll e lika blåst ändå.


xoxo

Kommentarer
Postat av: emelie

HAHAHAHAHAHA!!!

2010-02-20 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0