Kom sol, kom!

Bara jag som blir sjukt deppig av de här vädret? -15 ute just nu, förut var det till och med -20,så sjukt kallt!
Vill ha sommar nu! Sol,bad,grill,sena promenader i endast en kofta, det verkar ganska långt borta just nu.
Snön tar ju aldrig slut,bara öser ner mer hela tiden.

Nej hörni,nu ska jag ta o fixa lite och sedan kommer älsk hit, slänger in en dagens om en stund.
Puss så länge




Bjuder på lite bilder från värmeeen


Älsklingen från en grilldag i somras


haha jag o bellis en varm vårdag för något år sen.



Jag o älskling ute på sjön i somras


Egypten-08



Egypten -08







xoxo

Kommentarer
Postat av: ella

fan va fint ditt hår va uppsatt!

2010-02-22 @ 18:24:04
Postat av: Emma-svar till ella

tycker du?:) tack så mycket, bara massa hårnålar =D

2010-02-22 @ 19:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0