Kilklackar

För ett tag sedan hittade jag ett par grymt snygga kilklackar på Nelly.com, funderade på att beställa dom men bestämde mig sedan för att vänta lite. OCH VARFÖR GJORDE JAG DET?!
nu är dom helt slutsålda)=
haha, jag och kilklackar är något som går grymt bra ihop,tycker det är för snyggt på våren/sommaren till ett par stuprörsjeans, dessutom väldigt behagliga att gå i, och dessa var sådär perfekta, i mocka också. Typiskt.

Har sett att de har ett par liknande på Scorett, dock med ett stort gummiband över hela foten,vilket jag givetvis skulle ta o klippa bort lite snyggt om jag ägde dom, och använda dom som ett par vanliga kilklackar.
Ska nog ta o ta mig en närmare titt på dom nästa gång jag passerar city.



Finfina från Nelly,kostade typ 300-350 kronor,sjukt billiga.


Från scorett, 999:-, dyrare och inte alls lika fina=/ ser dock högre ut på bilden än vad de var när jag såg dom i affären.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0