Ingen väst:(

och efter huuurrr lång tid som helst så har jag ännu inte hittat någon fin pälsväst:(
Om ni vet vart det finns någon får ni gärna skriva:)
Antar att de flesta butiker hade pälsvästarna i höstas o inte nu till våren, men man kan ju alltid hoppas, därför ska jag vandra på city i morgon med tjejerna o söka i varenda affär haha!

Hittade dock dessa 2 mumsbitar på Halens







Såklart så var den sista slut (finns endast stl 42 kvar) vilket gör mig galet sur, men får se om den första klickas hem för den var också riktigt nice tycker jag:)

xoxo

Kommentarer
Postat av: ano

hm har en skit fin ! på deras hemsida . den är t.o.m på rea . 249 kr

2010-02-07 @ 23:54:35
Postat av: Emma-svar till ano

Jasså har dom? ska in o kolla tack så mycket! den jag har är dock från H&m så det kanske ör den du menar hehe.



Jag tycker min är jättefin men dock är den kort i modellen så e ute efter en något längre modell, kommer du på någon mer eller om du ser någon får du gärna tipsa, det uppskattas:)



Kram

2010-02-08 @ 00:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0