home

hej på er!
Kom hem för en stund sedan, och huuuurrr skönt var det inte? galet!
Jag gick till thaimassagen som ligger i stjärnhusen, hon tar 400:- för 90 minuter, so worth it!
Känner mig sjukt mjuk i kroppen nu, perfekt avslut på lov veckan, dessvärre har jag massor av plugg som jag måste försöka sätta igång med så den fina avslutningen försvann så fort jag kom hem igen haha.

Sitter för tillfället o leker med Albin, vi leker med hans spiderman gubbar men han blir arg på mig för att min gubbe bara vill krama hans gubbe, han vill att dom ska fightas lite haha, make love not war liksom, mohah.

Nej hörni, nog av min torra humor, hoppas ni har en fin kväll, och att ni slipper massa plugg som jag dessvärre tvingas sätta mig med nu)=

Hörs sen ♥

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0