Hemma igen

Hej på er!
Nu är jag äntligen hemma igen, blev en runda på stan efter skolan, käkade med tjejerna på Saigon, mysigt som vanligt, ingen väst hittade jag,,typiskt=/

Skoldagen gick fint, riktigt roliga lektioner idag faktiskt, första gången jag sagt dom orden på dessa 3 år typ, eller a,roliga lektioner var det kanske inte,men vi gjorde roliga saker, teater bland annat, haha, vilken talang man var då.

Kvällen ska jag spendera med datorn i knät o massoooor av läxböcker, har galet mycket att plugga på tills i morgon då det är en "ta igen dag", så man ska fixa allt man ligger efter med, vilken dessvärre är ett par saker, så det måste fixas så jag är clean sen:D

Föressten, jag har länge letat efter en snygg kavaj,till våren, ingen kort modell utan en vanlig kavaj, ofta tycker jag dom ser för "fina" ut, men idag såg jag en perfekt hänga i H&M:s skylt fönster, den var dock tyvärr heeelt slut,fanns bara i grått (denna var svart)
Lyckades dock fixa till mig den som hängde i skylten mohaha, måste dessvärre vänta tills dom ska göra om den, vilket kanske tar ett par veckor,men jag väntar,de lugnt, kan ju ändå inte använda den nu, hoppas bara den passar!


Har inte tagit någon dagens idag, men bjuder på lite andra bilder ifrån dagen:)
Puss♥




Pimpade även till tröjan lite yttligare med en broch på axeln,nice!



frukost, Yoggi men banansmak osv, så sjukt god! Den till vänster.



Saigon



Dessert


Mycket matbilder as usual, det beror inte på att jag tycker det är kul att ta kort på det, utan de beror på att vi äter 24/7

xoxo

Kommentarer
Postat av: i

vart är jeansen köpta? på hm? har kollat där men hittar aldrig jeans där :S kram

2010-07-15 @ 23:00:01
Postat av: emma-svar till i

Hej! Ja de är från H&M, men som jag skrivit förut så är dom faktiskt ett par år gamla,tror jag köpte dem för typ 2-3 år sedan, så förstår om dom inte finns kvar. Köper heller aldrig jeans på H&M nu för jag tycker de sitter skumt och de finns inga snygga, men förr fanns det och det var då jag köpte dessa. Men jeansen är vanliga blåa jeans, det finns säkert några liknande på typ Gina eller något:) slitningarna har jag ju gjort själv:) Hoppas du hittar några. Kram på dig

2010-07-16 @ 00:27:41
Postat av: Hej!

Undrar vart dina skor är köpta? jag letar efter såna som ett tok just nu?

2010-10-06 @ 19:00:19
Postat av: Emma-svar till anonym

dom är köpta på ellos men de är från förra året så de finns nog inte kvar tyvärr. =/ kram

2010-10-06 @ 19:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0