Hemma igen

Hallå vänner!
Nu har jag kommit hem igen, var som sagt iväg på Coop o jysk med mami o handlade lite,och nu sitter jag o väntar på älsklingen som kommer hit om en stund.
Eftersom vi var iväg igår på alla hjärtans dag så tänkte vi ta en myskväll själva idag istället o fira alla hjärtans dag i efterskott haha, med någon bra film o massa gott att äta.

Fick med mig lite söta saker hem också.



Någon afrikansk söt liten ljushållare, bäcker köpte såna sist vi var på Jysk och då tyckte jag inte dom var speciellt fina, men nu tycker jag den är lite cute haha.

Fat med ljushållare + stenar med text på, passar perfekt i mitt rum!


Måste även visa er, vi hittade Kakel-Dekor inne på coop som vi köpte med oss, och titta vad fint det blev.



Innan var ju dessa kakelplattor typ gröna, så det passade inte nu när jag bytte från helvitt badrum till lite mer brunt, så jag valde snygg marmor dekor ist:)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf bryr du dig så mkt om ditt badrum? äre för det är ditt egna?:P

2010-02-15 @ 21:21:55
Postat av: emma-svar till anonym

haha ne jag vet inte, har en noja på badrum bara.

Bryr mig mycket om mitt egna rum också så klart men det är ju svårare att göra om ofta i ett sovrum liksom, så till det brukar jag bara köpa småsaker o fylla på med eller byta ut något gammalt.

ett badrum e ju så lätt att göra om o jag tycker det e galet kul att inreda så det är väl därför.

2010-02-15 @ 21:34:43
Postat av: Anonym

okej men kan inte du visa blder på ditt rum? asså på alla delar också sånt :D jag har sett att du har brun / beige inredning och jag har också det men jag har lite svårt för att välja saker eftersom allt snyggt oftast finns i svart/vitt bara :/ skullevara jätte snällt så jag får lite inspiration hihi :)

2010-02-15 @ 23:00:34
Postat av: Emma-svar till anonym

Jo det kan jag absolut göra, ska försöka slänga upp några framåt kvällen:)

2010-02-16 @ 09:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0