Helkväll med Bäcker

Hallå vänner.
Ursäkta för dålig update ikväll,vart så stressigt förut när jag skulle iväg till Emelie det var därför,åkte även förbi morfars grav på vägen o tände ljus och la blommor, visar bilder i morgon var så himla fint med massor av ljus!
Hade iaf jättemysigt hos henne som alltid, skrattade sönder om vanligt, sedan gled vi till statoil o köpte massor av gott, och nu ligger vi här hemma hos mig o myser och fryser sönder haha, galet trötta e vi också.

Hoppas ni alla haft en trevlig kväll iaf!
Ska ta o vara lite social mot Bäcker nu så jag säger godnatt till er som e vakna så hörs vi i morgon!
Puss!



Trött bild på mig o bäcker just nu



Massaaaaa tjockisgrejer, perfekt:D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0