Hallå, jag lever!=)

Haha hej på er alla fina!

och ännu en gång till alla er som tittade in igår o blev besvikna på att det var helt TOMT på inlägg,förlåt.
Men igår var en riktigt stress dag alltså, så jag valde att koppla bort bloggen helt för att inte bli ännu mer stressad.

Dagen började ju som sagt med jobb, var så sjukt trött men det fick gå ändå, skulle även fixa ett bordsarrangemang till min pojkväns systers trolovning som var igår, grattis igen btw=), sen blev det hem o göra sig klar o sen hem till dom och fira hela kvällen, jätte trevligt som alltid.

Blev tyvärr inga bra kort tagna med min kamera =/, får se om det dyker upp några bilder från kvällen sen.

Men där har ni iaf förklaringen på att det var ganska dött igår, och så hoppas vi det blir bättre idag,right?

Puss på er alla

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0