God morning

Hallå vänner!
och god morgon kanske jag ska säga, vaknade för en liten stund sen, ångest, har sovit bort hela dagen, men men.

Hoppas ni alla sovit gott!
Själv fick man sova ensam inatt eftersom älsklingen skulle iväg på fotbolls cup,hope you´re doing well.
Dagens planer är inte många, ska just nu hoppa in i en dush tänkte jag, sedan ta ngt att äta.

Weyy mina träningsmaskiner har kommit också,så ska ta o ringa dit i morgon eftersom jag beställde hemkörning, så måste ringa o se när dom kan leverera ut dom till mig, förhoppningsvis redan i morgon,då kör emma igång på riktigt alltså, hahaha (får se hur de blir me den saken)

Nej hörni, dushen kallar, vi hörs om en stund.
lots of love♥




En klassiker, bild från i fredags på Liquid

xoxo

Kommentarer
Postat av: emily

Så fina bebisar <3

2010-02-08 @ 11:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0