Fruktsmoothie

Ursäkta för att jag segat idag med inläggen, umgås lite med älsklingen o det var ju ett par dagar sen så vill helst inte ens titta åt datorn, bara mysa med honom:)
Just nu sitter vi iaf i sängen,tittar 2 och en halv män o äter kvällsmat som består av massor av mackor, Juice och varsin stooor Fruktsmoothie, för gott!

I morgon blir det jobb igen, så det blir väl lite segt på inläggsfronten då med tyvärr, men sen är dagarna som dom ska igen o jag har all tid i världen för bloggen:)

Hoppas ni alla haft en fin dag iaf, min kunde ha vart bättre men den slutade iaf bra:)

Nu ska jag fortsätta vara lite social mot älsklingen , kanske slänger in ett inlägg innan läggdags.
Annars hörs vi i morgon vänner.
Lots of Love♥



Till dessa två glas har jag använt:
2 bananer
1 äpple
1 päron
1 apelsin
Och lite grann av Brämhults 100% Juice med Apelsin o Jordgubbs smak.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0