Fotvård-tips

Godmorgon på er alla!
Bloggen strulade för mig hela kvällen igår, gick inte att logga in så därav inga inlägg,så jag lägger in ett inlägg om det tänkte skriva om igår:)

Hade ju då lite fotvård,målade naglarna,smörje in dom osvosv.

Är det något jag haaataaar så är det torra fötter,speciellt hälar, galet obehagligt och inte så fräscht heller för den delen,så därför gör jag allt för att förhindra det och hålla mina fötter mjuka o lena.
Jag använder mig av Scholl´s kräm , den är så sjukt bra, så alla ni med torra fötter, köp den , kostar runt en hundring o finns på dom flesta matbutiker,!

Ett tips till er som får torr vinterhud, speciellt på benen, smörj in benen i en fet hudlotion eller bodybutter, sätt sedan på platsfolie över hela benen och låt den sitta i en kvart, ta sedan bort plasten o låt din lotion torka in ordentligt om den inte gjort det, man ser ju lite knäpp ut när man går runt med sina "plastbyxor" men lovar, dom blir lena som en babystjärt:D



Mörkt plommonlila nagellack,så rätt just nu.


När väl baby kom hit smörjdes även hans fötter in haha,när man ändå e i farten liksom.
Sedan vart det myyyysss hela kvällen, låg å titta tv bland annat american idol HAHA säger jag bara, åt massa tjockt,
skrattade ihjäl oss som vanligt och bara hade det allmänt bäst, älskar dig boo.





Hahaha älskling fick sig en chock när han tittade till på cola flaskan efter typ en kvart och fick se att HALVA redan var uppdrucken, typ helt utav mig då =$ tycker man om cola så gör man, haha.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0