Första inlägget för dagen

Hallå vänner.
Första inlägget för dagen och klockan är 22.00? galet dåligt av mig haha!
Men jag har jobbat hela dagen, sen fick jag faktiskt en tid till spåtanten, så jag gick dit.
Galen upplevelse alltså, jag sitter hela tiden nu o försöker få fram en naturlig förklaring på hur hon kunde veta så mycket om mig o mitt liv men jag kommer inte på någon. Jag är fortfarande skeptisk,de kommer jag alltid att vara.
Men att hon kan veta så personliga saker som hur länge min pojkvän varit tillsammans och exempel vad han jobbar med, vad jag jobbar med och vad jag har för tankar osv, det har jag ingen förklaring på.

kul upplevelse iaf!

Vad har ni haft för er?
Och igen, förlåt för att det varit dåligt med inlägg igår o idag, men de e så onsdagar o torsdagar ,jobbar långa dagar då=/
Imorgon återgår allt till det normala i promise:)

Just nu har jag bäcker i luren, vi sitter o larvar oss som vanligt:)

Ska bara ta mig en dush sen slänger jag in lite roliga inlägg.
Kisseeess

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0