Förlåt vänner

INGA inlägg idag, jag vet, har varit o jobbat, slutade kl 6, och nu sitter jag hos Bella.
Spådamen fick förhinder och kunde endast ta emot min mamma idag , så jag får boka en tid sen när det finns till mig, tråkigt men så kan det vara, mamma tyckte iaf det var kul,hon sa massa saker som stämde, o massa saker som tydligen ska ske så vi får se haha!

Hoppas ni alla haft en fin dag iaf, och förlåt som sagt för den sjukt dåliga uppdateringen,så här dåligt har det väl aldrig varit, men så kan det vara ibland:)
Slänger in lite inlägg när jag är hemma igen iaf!
Puss på er alla!♥




Haha minns ni "bakterieinfektionen" som var med i Talang 2009?

Gammal bild på mig o Bellis,hjälp vad ljushårig jag var då:)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0