Dålig update

Hallå vänner!
Hur är det med er? Bra hoppas jag!
För med mig är det riktigt fint faktiskt, dålig uppdetering idag, har varit i skolan hela dagen o efter det blev det en sväng på stan med mina tjejer.

Någon dagens har jag inte hunnit ta idag o just nu sitter jag i badrocken då jag just kommit ut ifrån dushen så jag tror dessvärre ni blir utan dagens.
Men här bjuder jag iaf på lite andra trevliga bilder som är tagna idag.




Dagen började med frukost tillsammans med Emelie, fick bli en varm choklad för mig och en Chai till henne.





Bjuder på den



Åt även en galet god kyckling baguette



Här ser ni litegrann utav dagens iaf, som bestod av,
vit topp från gina tricot
lila kofta från H&M
jeans från H&M 
klocka från ur&penn.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0