Dagens

hallå på er alla!
Kom hem för en liten stund sedan, helt död!
först jobb och sedan upp till mässan på slottet o stå där i flera timmar, min rygg håller på att gå av.
Kan ju trösta mig med att jag ska på 90 minuters thai massage i morgon kväll som en nice avslutning på sportlovsveckan, kommer sitta galet fint kan jag lova=)

Dagen har iaf rullat på bra, sjukt trött bara,sov knappt någonting inatt.
Kvällen ska spenderas med älskling,troligtvis ska vi ut o äta middag, mysigt!

Hoppas ni alla haft en fin dag o sry för att bloggen varit tom på inlägg både igår å idag.

Här kommer en dagens iaf, invigde min nya kavaj eftersom det var mässa osv, såg ut som en riktigt business woman ;)


Kavaj-H&M
Linne-gammalt,tror H&M
Jeans-Gina

Ursäkta röran bakom haha

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0