Boring

Oh jag har så sjuuuukt tråkigt, vet inte vad jag ska ta o hitta på.
har inte satt min fot utanför huset idag, såna dagar kan vara sköna ibland men inte idag! Vill bara göra något, vad vet jag inte, men något.

Har legat här i sängen i flera timmar nu o bara glott på tv o kännt mig allmänt deppig, haha, oj vad jag tycker synd om mig själv nu, jaja nog om det.

sitter o kikar runt lite på internet, e nämligen ute efter en snygg pälsväst, har redan en, en kort modell, men skulle vilja en som e lite längre, skulle sitta perfekt nu till våren.
Så jag ska fortsätta i mitt sökande, hörs om en stund!




Blir nog ingen dagens idag då jag vandrar omkring i min mjukisdress, men här ser ni ju en del av den iaf:)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0