Bathroom

Här kommer bilder på det jag handlade idag, som jag lovade!:)
Älskar att inreda badrum, det är nog det "rum" i ett hus som jag typ tycker är viktigast, eller nej, men nästan.
Tycker det är galet kul att göra om då och då med nya färger osv, så nu är Emma igång här o ska försöka göra ordning lite o överraska Mamma som jobbar o kommer hem i morgon, liten överraskning sådär bara för jag är så snäll.
Så nu måste jag fortsätta, vi hörs sen!





2 fina korgar
 en ny klocka (ja vi har klocka i badrummet, när jag sa det till Bäcker vart hon helt chockad och förstod inte varför vi hade det typ haha)
lite nya handdukar
Massor av doftljus, mina favoriter från Ikea, Vanlij doft och äpple/kanel doft
Doftrosor som smälter när man lägger dem i badvattnet
En ny toalettring i matchande färg, hahaha!













 badrumsmattor, en stor och en som man har runt toaletten
dusch draperi
Set med tvålpump, tandborstemugg och tvålkopp
Allt i Samma tema:)






Papperskorg
Toalettborste hållare
Lite snygga pinnar och strån i matchande färger:)


Kör på Beige och Brunt som ni ser, får se om det blir snyggt när det är klart!
Tänk om man kunde få ha det här badrummet, hur galet är det inte? Jag skulle inte tacka nej iaf:)





Eller det här




Jaja nog om badrum haha, vi hörs sen, tjing!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0