At baby´s place

Hallo allihopa.

Sitter just nu hemma hos älsklingen, trevligt som alltid. Ber om ursäkt för dagens tomhet på inlägg, haha känns som jag sagt så varje dag typ "sry,ska bättra mig i morgon" hahaaha, men har haft lite fullt upp dom senaste dagarna så det är dörför, man är ju inte mer än människa right?

 

Ska hemåt om en stund, måste försöka sova tidigt idag med för i morgon blir det jobb igen,och på kvällen blir det firande här för älsklings syster som ska förlova sig,så det blir trevligt=)

 

Nej hörni, nu ska jag vara lite social mot bebis men ville bara slänga in ett inlägg o säga att jag lever! haha håll hoppet uppe;)

Kisses♥

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0