1 Mars Välkommen!

Gör ett litet avbrott i mitt pluggande, det rullar på ganska bra faktiskt,kanske får till det tills i morn,får sitta uppe hela natten. Men så går det när man inte gör klart saker i tid, typiskt mig.

En positiv sak är ju iaf att det nu är första mars, ett steg närmare våren, ett steg närmare att kasta vinterjackan o dra på sin skinnpajen, ett steg närmare alla fina kläder och skor,solbrillor osv, great!
även ett steg närmare my birthday, 19 fina år,tiden går fort. Den 9:e April är den stora dagen för er som vill skicka massa fina presenter till mig, hahaha,Emma är igång med sin torrhumor igen, börjar bli trötter. 

nej,skämt o sido, det känns faktiskt skönt att våren börjar närma sig,även om det inte ser ut som det när man tittar ut och det snöar? Sveriges väder åter igen, suger.

Ska ta o fortsätta med mitt plugg nu.
Så nu önskar jag er alla läsare en godnatt, hoppas ni har haft en fin dag!

Vi hörs i morgon!
Lots of Love!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0