7:e December

Hej på er
Jag vet, åter igen sjukt dålig uppdatering, men som jag sagt tidigare så blir det så ibland, bloggar när jag själv känner att jag har tid, orkar inte med mer måsten än vad jag redan har haha:)

Har iaf jobbat arslet av mig i någon vecka nu, bytt till heltid fram tills jul, sedan blir man arbetslös eftersom mitt jobb ska läggas ner, så fram tills dess jobbar jag i princip varje dag, fan inte kul men det e sånt som måste göras.

Idag har jag iaf varit ledig och spenderat dagen på ikea med älsklingen till en början, sedan kördes jag till stan där jag träffade mina fina vänner för lite mat o shopping, underbart.

7:e december redan, jisses vad tiden springer iväg, snart är julen är och inte en enda julklapp har jag hunnit köpa, måste göras snart!.

Hoppas allt är fint med er iaf.
Nu blir det snabb dush och sedan desperate Housewives.

Puss så länge





Jag och min fina vän Emily idag, frusna och med rosiga kinder:)

xoxo

Kommentarer
Postat av: rosanna

vart har du köpt din mössa :)

2010-12-07 @ 23:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0