Trötter

Hej på er, yes jag lever.
haha många börja väl undra. Har dock haft lite fullt upp dom senaste dagarna. Var ju som sagt på jobbintervju för ett tag sedan så har det varit lite att stå i där, jobbet vart iaf mitt och jag jobbade min första dag idag, det gick jättebra:)

I går var jag iväg o kikade klänning med älsklingens mamma till hans systers bröllop, det var skojigt att få prova lite olika.
Något som dock inte är lika skojigt och som jag är fööör ledsen för är att ALLA bilder från våran turkiet resa är borta)= la in dom i datorn o dagen efter krascha den ihop så pappsen fick försöka rädda den o installera om allt, på så sätt försvann alla o idiot som jag är raderar alltid bilderna från kameran efter att jag lagt in dom i datorn. Grät blod vill jag lova, så himla tråkigt verkligen. Tur vi tog några fotograf bilder som vi köpte med oss så vi har några minnen. Kan försöka få in dom i datorn o visa dom iaf sen.

Dagen spenderades som sagt till en början på jobbet, sedan träffade jag Emily på stan, har saknat dig :) träffade även på Bella o Zena o gick iväg o åt allihopa, jättemysigt.
Sedan fick jag äntligen arlset ur.. ja va man nu brukar säga, o gick in i korthuset o lämnade in en bild på mig o älskling till förstoring som jag ska ha i mitt rum sen, de blir nog super.

Ja hörni,lite onödigt inlägg med lite onödig info om mitt liv men men haha.
Igår hämtade jag ut ett bamsepaket från H&M med allt jag beställde därifrån för ett tag sedan, så bilder på det läggs nog iaf upp under kvällen.

Ha de gott så länge
P u s s ♥

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0