Livet Leker

Aloha!
Hoppas allt är bra med er, själv mår jag prima ballerina!
Inte haft för mig något speciellt dom senaste dagarna, bara spenderat tid med mina nära o kära.
Här om dagen blev det fix o trix med håret, sjukt ljust blev det:) Min urduktiga kusin Zandra som fixade till det, riktigt skönhetskur fick jag gå iväg på, gjorde miljoner tunna slingor i hela huvudet, och då menar jag bokstavligen talat miljoner, haha, nästan iaf, stackarn hon stod i timmar! Sedan blev det massa kurer i huvudet o under tiden det satt i vart det färgning av ögonbryn och fransar, great! Sedan även klippning .Tack för allt , du är bäst♥

Gårdagens spenderades med killen. Blev först en låång runda på stan med lite shopping och sedan vidare till marieberg. Ska försöka visa sen vad jag fick med mig hem:)

Idag ska jag bara vara hemma o ta de lugnt, försöka städa upp lite i mitt rum o även hinna packa lite.
Men först väntar en låång dusch, hörs senare:)


P U S S

xoxo

Kommentarer
Postat av: zandra

haha ja jobbigt var det men bra vart det =) kul o spendera lite tid med dig också <3<3<3

2010-08-04 @ 14:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0