Guess who's back?

Moi! Hoppas ni inte saknat mig alldeles för mycket ;)
Efter två U N D E R B A R A veckor i turkiet med min älskling är jag nu hemma igen.
Har haft det galet bra, finns absolut inget att klaga på.
Vädret var på topp varje dag, inte mulet en enda dag, maten var god, rummet perfekt, hotellet Galet med stor G , ja vad mer kan man säga, men det bästa av allt var att det bara jag o min älskling:D
Känns lite små surt att vara tillbaka men idag har ju iaf vädret varit okej så då e de lugnt.
Idag har jag o älskling varit o spelat minigolf, yes yes, ni kan ju själva lista ut vem som vann:D Skoja det var såklart Milad som vann....not.. men vi låter det stå så så jag inte får stryk sen haha!

Fick världens chock när jag kom hem i lördags o öppnade min dörr till mitt rum, mina underbara föräldrar fixat o trixat i två veckor o målat,möblerat,rivit väggen osv osv för att göra om det tills jag skulle komma hem. Så jävla söta, tack ♥
som ni vet har jag ju längre pratat om att göra om mitt rum till lite rosa så nu är det gjort, ska försöka visa bild på det sen , och även slänga upp lite bilder från Turkiet osådär.
Hoppas ni alla haft det bra här hemma i regnet iaf:)
Puss så länge

xoxo

Kommentarer
Postat av: zeeeeena

bäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääässssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssssssssssssssssttttttttttttttttttttttttttttttttttteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee <33333333

2010-08-24 @ 00:14:12
URL: http://sisszeaiter.devote.se
Postat av: Moster Rosi

välkommen hem till sverige.. ja vi alla har saknar er.. :-)) underbara att ni har haft så toppen skönt.. ja din rum är såååå FIN -.. jätte snällt av din föräldra som fixat .. många kram pussar.. vi ses snart...

2010-08-24 @ 13:12:08
Postat av: Anonym

lägg in bilder från resan och uppdatera oftare skulle vara jätte kul :D

2010-08-24 @ 20:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0