Gårdagens

Hej på er!
Hoppas det är lika bra med er som det är med mig:)
vaknade för en stund sedan,skönt med sovmorgon, vilket det kanske inte blir så mycket av framöver, we'll see.
Var nämligen på arbetsintervju igår, gick jättebra tror jag haha. Som sagt vi får se, berättar mer när jag vet mer:)
Efter det blev det city med Bäcker, gled runt o kika i affärer o handla lite smått.
Ikväll blir det utgång med mina underbara tjejer, hur länge sen som helst så det blir great!
Bjuder på en intervju outfit så länge som jag tog igår ,så får ni en kvällens senare!

Ska försöka slänga upp bilder från turkiet sen när jag lagt in dom i datorn.

Puss



xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

lust att berätta vart outfiten är köpt? :)

2010-08-25 @ 21:08:19
Postat av: emilyy

åhh min vackraa sesssa! saknar diiiiiiiiiiig

2010-08-26 @ 01:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0