Tips till alla Blondisar

Fick ju som jag sagt tidigare detta schampoo i födelsedagspresent, och måste bara säga att jag gillar det skarpt!

Det är alltså ett silvershampoo från Paul Mitchell- Platinum Blonde heter det.
Har prövat sjukt många olika silver shampoon, men detta är faktiskt det bästa jag prövat! Perfekt till alla blondiner som kanske har lite gula skiftningar i håret.

Det jag gillar med det är att det till skillnad från vissa andra silvershampoon inte "bleker" det så hårt, från andra silvershampon kan man till och med få en lila nyans i håret om man använder det för ofta eller låter det sitta i för länge, men det här känns lite mildare även om håret blir riktigt ljust och fint,dessutom luktar det sjukt gott, Melon!!

Så det är ett bra tips till er som är ute efter ett bra silvershampoo, tack igen Kusin:)



Paul Mitchell-Platinum Blonde, finns att köpa hos dom flesta frisörsalonger

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0