Påskafton

Hej på er! Och glad påsk kanske jag ska säga!
Hur är det med er? Bra hoppas jag! Hoppas även ni fick en fin dag igår med massa mat o godis osv.
Jag fick en alldeles perfekt påskafton iaf, började med jobbet, som påskharen kom till (min pojkvän) och lämnade sveriges största godisägg! haha,sjukt mycket godis! How cute? Älskar dig hjärtat.

Efter jobbet blev det att fira in påsken med familj o släkt med massa mat osv, en sak som dock borde ändras på är den traditionella påskmaten i sverige haha, det e ju exakt samma mat som man satt o tryckte i sig i julas? samma sak med julmust och påskmust, haha så fantasilöst, men men, vidare till firandet, mot kvällen bev det utgång med älskling o massa vänner, eller ja, det blev inte så mycket till utgång, vi kom till Liquid och sedan rörde det sig mot Max och sedan hem för att däcka i sängen :) Blev inte riktigt som tänkt med vi tar igen det nästa helg när det är Vems födelsedag? Yes yes, Mine ! moaha:)


Hoppas ni alla haft en bra helg iaf, blev tyvärr inga bilder från kvällen men bjuder på några ifrån dagen iaf:)
Puss♥


Började som sagt med the giant egg, haha!


Som innehöll mina favvisar, älskling känner mig alltför väl haha!


Sedan påskmiddag





Jag o storebror sitter o trycker i oss:)


Och lilla Chloé vart lycklig över det som tappades på golvet , haha!


Här med en korv :)


Aw, minns när man själv målade brev o gick runt och var påskkärring, så sött :)


Fina små ägg


Som hade målats av dom här små trollen






Och detta ägg fick Älskling utav mig, typ 5 cm stort, haha.


Även lite lotter samt ett Gulligt litet love letter:)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Barbarossa

Roligt om must:

http://svt.se/2.109796/1.1949298/paskmusten_-_ett_mysterium?lid=puff_1949826&lpos=rubrik

http://addictedtojulmust.blogspot.com/2010/04/den-eviga-fragan-ar-julmust-och.html

2010-04-05 @ 18:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0