I Made It !

Hej på er alla fina!
Puh,äntligen är denna dag över! Dålig update de senaste dagarna, har berott på att jag i princip bott i skolan, vart där från morgon till kväll nu i tre dagar för att förbereda vårat yrkesbevis, och igår utförde vi det, och idag kom "juryn" för att granska och ge besked om man hade fått godkänt eller ej, och jag klarade mig!!! Woho, haha,så orolig jag varit dom här dagarna ni anar inte. Så det känns galet skönt just nu faktiskt, har mitt yrkesbevis finally.

Som jag sagt tidigare så valde jag temat Staden Petra, skulle föreställa mig att göra ett arrangemang för en återinvigning av Amfiteatern som finns där, så jag bjuder på lite bilder här för er om vill se,visar även resten av min klass arbeten (hoppas de är okej för er tjejer) :)

Börjar med mitt arbete




















Min teatermask som är gjord av småblad.

Sedan har vi Kajsas arbete med Bröloppstemat



Bellis,även den med bröloppstemat



Saras, även den med bröloppstemat:)



Malins, samma tema som mitt arbete,staden petra:)



Elins, med tema Nobelfesten



Jennys, med bröloppstemat även här:)




Min söta chef kom o tittade och hade med sig en söt present som Grattis, för gulligt.

xoxo

Kommentarer
Postat av: zandra

grattis gumms =) <3

2010-04-15 @ 10:52:01
Postat av: emily

ååhhh såååå jävla snyggga sakerrrrr ni gjordeee.! sååå jävla grymmma ni e ..bäääst!!!! pusssss o grattiiis älssskk

2010-04-15 @ 19:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0