God morgon!

Hej på er, och för er som sover lika länge som jag: God morgon:)
Röd dag idag, vilket betyder ingen skola eller jobb,skönt!

Gårdagen spenderades med massa folk på Bio, vi såg Shutter Island, faktiskt helt okej, men lite för komplicerad för mig,hoppas det kommer ut en tvåa så man får någon rätsida på slutet som i denna film avslutades helt knäppt.

Ska ta o hoppa in i dushen nu o sedan fixa lite,sedan blir det hem till mormor för att fortsätta fira påsken haha.
Ska frsöka slänga in en dagens innan jag drar:)

Puss på er!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad använder du för ögonskugga? :)

2010-04-06 @ 00:19:00
Postat av: Emma-svar till anonym

hej! jag använder faktiskt bara en billig sak från H&M, den här paletten med 4 stycken skuggor, i bruna nyanser? finns i alla möjliga färger med den i brunt använder jag. Har använt den i flera år:) Kram

2010-04-06 @ 15:38:10
Postat av: lisa

sjukt fin är du! vart jobbar du?:)

2010-04-06 @ 21:40:14
Postat av: Emma-svar till Lisa

Oh tack så mycket:) Jag jobbar i en floristbutik i stan där jag har min praktik,så det är bara ett extra jobb ,inte anställd eller ngåot sånt:)

kram

2010-04-06 @ 22:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0