Fglforkgndhs Damp

Oh, känner bara att jag måste få skriva av mig lite innan jag går o lägger mig, kommer inte kunna sova annars.
Tänker inte gå in på exakt vad men är så jävla irriterad just nu.
Hatar när människor öppnar sina munnar o pratar om saker som dom egentligen inte vet ett skit om.
Och sedan hittar på massa skit för att skydda sig själva.
I slutändan är det ändå dom som står som frågetecken och inser vad dom förlorat pga att dom lyssnat på massa annat skit.

men men, man ser ju vad som betyder vad o vem som betyder vad, och de e lugnt, vet ju ändå vad som e äkta å inte.

Nu väntar sängen för mig, hoppas på en bättre dag i morgon.
Hoppas ni haft en fin dag iaf vänner.
Sov gott!
Puss

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0