En veckas blogg paus

Hallåååå alla fina!
Emma is back on track så att säga haha!
Har ju haft en "paus" i ungefär en vecka, ingen uppdatering alls, väldigt dåligt jag vet, men det har faktiskt varit galet mycket som jag vart tvungen o prioritera före bl.a skolan o jobb m.m så därför fick bloggen ligga nere så länge.
Men nu är det mesta fixat så jag ska väl försöka få igång lite inlägg igen:)

Hoppas det är bra med er alla! Med mig är det kanon faktiskt, kom hem för en stund sedan från skolan, höll på med förberedelser inför det muntliga nationella provet i svenska, gick väl sådär haha.
Hade det skriftliga i fredags och det gick faktiskt väldigt bra så vi får hoppas det muntliga går lika bra det!


föressten, Puss på alla söta läsare som lämnat kommentarer denna vecka om hur tråkigt det är när jag inte bloggar, kul att se att den faktiskt gillas :)

 


 

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0